ΓΡΑΦΕΙΟ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΛΗΠΤΩΝ/ΛΗΠΤΡΙΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΥΓΕΙΑΣ

Οι δημόσιες υπηρεσίες υγείας έχουν σκοπό την εξασφάλιση του δικαιώματος των πολιτών να αντιμετωπίσουν τα προβλήματα της υγείας τους μέσα από διαδικασίες που εξασφαλίζουν την παροχή υπηρεσιών υψηλού επιπέδου με σεβασμό στην ανθρώπινη αξιοπρέπεια

Στον χώρο υποδοχής ασθενών του Τμήματος των Επειγόντων Περιστατικών λειτουργεί αυτοτελές το Γραφείο Προστασίας Δικαιωμάτων Ληπτών/Ληπτριών Υπηρεσιών Υγείας.

Στο Γραφείο Προστασίας Δικαιωμάτων Ληπτών Υπηρεσιών Υγείας οι πολίτες μπορούν να υποβάλλουν προτάσεις, καταγγελίες και ευχαριστήρια που αφορούν την παροχή υπηρεσιών υγείας και κυρίως να προστατεύονται κατά την άσκηση του δικαιώματός τους στο βασικό ανθρώπινο αγαθό της υγείας.

Οι πολίτες οι οποίοι υποβάλλουν παράπονα ή καταγγελίες πρέπει να γνωρίζουν ότι δεν υπάρχει δυσμενής επίπτωση ως προς την αντιμετώπιση των προβλημάτων της υγείας τους αντίθετα προστατεύονται απολύτως από το Νοσοκομείο ως προς το δικαίωμά τους στην περίθαλψη.

Σύμφωνα με το άρθρο 3 της απόφασης Αριθμ. Α3δ/Γ.Π. οικ. 10976 – ΦΕΚ 662/Β/2-3-2017 αντικείμενο του Γραφείου Προστασίας Δικαιωμάτων Ληπτών/Ληπτριών Υπηρεσιών Υγείας σε συνεργασία με κάθε συναρμόδια υπηρεσία και φορέα είναι να μεριμνά για την ενημέρωση των ασθενών για τα δικαιώματά τους να παρακολουθεί και να παρεμβαίνει για την διασφάλιση της προστασίας τους.

Ενδεικτικά, το Γραφείο μεριμνά για:

  1. Την ενημέρωση για τις ενδονοσοκομειακές διαδικασίες.
  2. Την ενημέρωση για τα δικαιώματα των ληπτών/ληπτριών υπηρεσιών υγείας.
  3. Την υγειονομική και φαρμακευτική κάλυψη ανασφάλιστων.
  4. Την παρακολούθηση εξυπηρέτησης ληπτών/ληπτριών.
  5. Τη συλλογή και διεκπεραίωση καταγγελιών, παραπόνων και ευχαριστιών.
  6. Την παρέμβαση στις αντίστοιχες υπηρεσίες του νοσοκομείου για την διευθέτηση διαφορών και την ποιοτική εξυπηρέτηση των ληπτών/ληπτριών υπηρεσιών υγείας.
  7. Την ενημέρωση του προσωπικού του νοσοκομείου με βάση την νομοθεσία και την ιατρική δεοντολογία.

Η Διοίκηση του Νοσοκομείου και οι εργαζόμενοι του προσπαθούν για την συνεχή βελτίωση των υπηρεσιών που παρέχουν καταβάλλοντας κάθε δυνατή προσπάθεια για να κάνει την παραμονή σας στο νοσοκομείο άνετη και αποτελεσματική για την υγεία σας.

Τηλέφωνο επικοινωνίας: 2351350209

Email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Καιρός

© Copyright 2017. Γενικό Νοσοκομείο Κατερίνης - Τμήμα Οργάνωσης και Πληροφορικής.