Απάντηση στη δημοσιευθείσα καταγγελία σχετικά με τις ώρες θέρμανσης στο Γενικό Νοσοκομείο Κατερίνης
Σε απάντηση του δημοσιεύματος που αφορά τη θέρμανση στο Γενικό Νοσοκομείο
Κατερίνης, οφείλουμε να διευκρινίσουμε τα εξής:
1. Οι ώρες λειτουργίας της θέρμανσης προσαρμόζονται συνεχώς βάσει των καιρικών
συνθηκών και των λειτουργικών αναγκών του νοσοκομείου. Το πρόσφατο έγγραφο
που αναφέρεται στην αύξηση του ωραρίου κατά 1:30 ώρα αποσκοπεί στη βελτίωση
της κάλυψης των αναγκών και δεν έχει προκαλέσει καμία επίσημη αναφορά ή
διαμαρτυρία από το προσωπικό, τους ασθενείς ή τους συνοδούς.
2. Προτεραιότητα παραμένει η υγεία και η ασφάλεια των νοσηλευόμενων και του
προσωπικού. Όλοι οι χώροι του νοσοκομείου θερμαίνονται επαρκώς και η
κατάσταση παρακολουθείται από την Τεχνική Υπηρεσία, ώστε να αποφεύγονται
προβλήματα.
3. Η καταγγελία περί λειτουργίας της θέρμανσης μόνο 4,5 ώρες ημερησίως είναι
ανακριβής. Ο ισχυρισμός αυτός δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα, καθώς η
θέρμανση λειτουργεί σύμφωνα με τις πραγματικές ανάγκες του νοσοκομείου, με
επιπλέον ευελιξία για τυχόν έκτακτες συνθήκες.
4. Δεν έχει κατατεθεί επίσημη καταγγελία από υγειονομικούς ή άλλους εργαζομένους.
Το νοσοκομείο είναι πάντα στη διάθεση του προσωπικού και των ασθενών για να
αντιμετωπίσει οποιοδήποτε ζήτημα ανακύψει.
Η Διοίκηση του Γενικού Νοσοκομείου Κατερίνης παραμένει ανοιχτή σε οποιαδήποτε απορία
ή διευκρίνιση και συνεχίζει να εργάζεται για την καλύτερη δυνατή παροχή υπηρεσιών
υγείας, υπό τις καλύτερες δυνατές συνθήκες.
Ο Διοικητής
Γεώργιος Χατζηγεωργίου